hamile-paketi

Hamile Beslenme Paketi

Hamilelik süresince bedeninizi ve bebeğinizi en doğru şekilde sağlıklı malzemelerle besleyen Hamile Beslenme paketimizdir.

Hamile beslenme paketimiz, anneler için besin depolarını en sağlıklı şekilde doldurmayı ve bebeğe anne karnında doğru ve sağlıklı beslenme alışkanlıkları kazandırmayı amaçlar. Hamilelik süresince besin depoları bebek tarafından da kullanılacağından anne ve bebek için yeterli besin ihtiyaçlarını karşılar. Anne ve bebek için yeterli kilo alımı sağlanırken aynı zamanda rahat bir doğuma hazırlayan beslenme paketimizdir.

Hamile beslenme paketine başladığınız takdirde diyetisyenimiz sizinle telefonda konuşarak paket hakkında bilgi verecektir, dilerseniz randevu alarak haftalık diyetisyen takipli seçeneğimizde bulunmaktadır.

Menülerimizde gluten bulunmayıp %70-75’i sağlıklı karbonhidratlar; yeterli lif ve antioksidan alımı için sebzeler, az şeker içeren meyveler içermektedir. Yeterli kalsiyum alımı için her gün süt ve süt ürünlerinden lor peyniri, keçi peyniri ve probiyotik yoğurt kullanılmaktadır. Protein olarak %20-25 oranında balık, tavuk, kuzu sırt, bonfile bulunmaktadır. Tatlı olarak Habit’e özel unsuz-yağsız-şekersiz kek, havuçlu tarçınlı kek gibi özel sürpriz ürünler içermektedir.

Hamile Beslenme Paketi

Bu paketimizi buraya klikleyerek hemen sipariş verebilirsiniz.

Aşağıda Hamile beslenme paketimizden örnek bir günlük menüyü bulabilirsiniz;

HAMİLE BESLENME PAKETİ ÖRNEK MENÜ

Sabah

Domates salatalık biber mevsim yeşillikler

Lor peynirli omlet

Zeytin

(hamileliğin 1. Trimesterinden itibaren artan kalsiyum ihtiyacı için, özellikle 3. trimesterde bebeğin

diş ve kemik gelişimine katkıda bulunan kalsiyum kaynaklarını tüketmek önemlidir. kalsiyum

kaynaklarından lor peyniri yağsız içeriğiyle en sağlıklı tercihtir.annenin artan protein ihtiyacını en

kaliteli protein olan organik yumurtayla sağlayarak bebeğin sinir sistemi için gerekli B12 vitamini ve

demir ihtiyacı da karşılanır.Yanında bol yeşillikle lif ve antioksidanı arttıran kahvaltı anne ve bebeğin

hücrelerini besler…)

Öğlen

Habit ekmekli mantarlı bonfile

(hamilelik süresince protein kaynakları bebeğin doku gelişimi için önemli aminoasitleri sağlar.

Doymuş yağ oranı düşük ve en önemlisi biyoyararlığı yüksek protein kaynaklarından yağsız dana eti

en iyi tercih olabilir. Glutensiz Habit ekmekle keten tohumu gibi tekli doymamış yağ asitlerinden

zengin, ve eklediğimiz mantarla lif oranını arttırdığımız yemek anne ve bebeğin protein ihtiyacını

sağlıkla karşılar… )

Yağsız unsuz şekersiz kek

Ara öğünler

Ceviz

Probiyotik yoğurt

(hamilelik süresince boş kalorili şekerli gıdalara yönelmeyi engelleyen hiçbir katkı maddesi, şeker, un

ve yağ kullanılmadan yapılan keklerimiz ile besleyici ara öğünler en sağlıklı tercihtir. Yanında sağlıklı

gelişimine katkıda bulunur… Ara öğüne her gün eklenilen Probiyotik Yoğurt ile bebeğin sindirim

yağ içeriği yüksek ceviz bebeğinizin beyin

sisteminin sağlıklı olması ve bağışıklığının güçlü olması sağlanır..)

Akşam

Fırında somon

Yeşil salata

Brokoli salatası

(hamilelik süresince omega 3 yağ asitleri bebeğin beyin gelişimi için oldukça önemlidir. En iyi

kaynağı olan somon gibi sağlıklı yağlar içeren, cıva içeriği yüksek olmayan balıklar tercih edilmeli ve

fırında pişirme yöntemi uygulanmalıdır. Yanına eklediğimiz yeşil yapraklar ve sebzeler ile kalsiyumu

sağlarken, vitamin ve mineralleri,önemli antioksidanları ve lif alımını arttırmak önemlidir)